هورادهوراد، تا این لحظه: 4 سال و 28 روز سن داره

کوچولوهای شیرین

ali

2y+6m

1392/10/6 9:32
نویسنده : مهرسا و هوراد
114 بازدید
اشتراک گذاری
سلام

از این ماه تصمیم گرفتم خاطرات بامزه و خاص رو به طور روزانه بنویسم ، چون هرماه با وجود کلی ماجراهای جدید یا تنبلیمون می شد بنویسیم یا فراموش می کردیم که چه اتفاقاتی افتاده .

 

سه شنبه 12 آذر 1393 : امروز به یه مهد جدید رفتم و البته یه کم مقاومت کردم ، باید ببینیم روزهای بعد اوضاع چطور میشه .

 

پنجشنبه 14 آذر 1393 : امروز به مدت یک ساعت و فقط یک ساعت با بابام تنها بودم و این فاجعه به بار آمد :

 

این رو هم بگم که در تصویر به علت نور فلاش ، عمق فاجعه زیاد مشخص نیست .

 

 

 

 

خط خطی های مِلسا ... تکنیک ماژیک ( اون هم از نوع فسفری )

توجه : باید به اطلاع مادران گرامی برسانم که با استفاده از الکل لکه ی ماژیک به راحتی پاک می شود .

 

دوشنبه 18 آذر 1392 : امروز ( گلاب به روتون ) در حالیکه نشسته بودم رو توالت فرنگی به صورت فی البداهه کلی ترانه سرایی کردم ... یه دفعه طبع شعرم  گل کرده بود و نزدیک به ده دقیقه هر چی که به ذهنم رسید رو با یه آهنگ  من در آوردی به هم بافتم . یکی دو بیتش رو هم برای شما میذارم که بی نصیب نمونده باشید :

آسمون این ور ... آسمون اون ور ... بری زیر بارون خیس میشی ... یه توپ گرد خوشگل ... قل میخوره میره ... کُره الاغ کدخدا ... بیا بازی کنیم ... دیرم شده ... هوا اون بالاست ... پرواز می کنن پرنده ها ...

 

شنبه 23 آذر 1392 : دیشب مهمون داشتیم ، علی و مهرو دوست های خوبم اومده بودن خونمون و خیلی خوش گذشت . مهرو کوچولو تازه جمله بندی کردن رو یاد گرفته و خیلی بانمک حرف میزنه . همش به من میگفت : " مِسا دوووسِت آرم " ، " مِسا غذا خور " .

 

 

 

 

تصویر زیر هم حاصل تلاش های یک مادر برای عکس گرفتن از یه دخترِ شیطونه که یه جا بند نمیشه ...

 


جمعه 29 آذر 1392 : عمو نوید و پگی جون و پارسا کوچولو مهمون ما بودند ، اولش یه کم با پارسا تفاهم نداشتیم و هر اسباب بازی که دست یکیمون بود ، اون یکی هم همونو می خواست ولی آخر شب خیلی باهم دوست شده بودیم و کلی کیک لگویی درست کردیم و با هم تلفنی حرف زدیم !
 
 


شب یلدا : امشب هم در کنار مامانی ، باباجی ، خاله جونم ، سارا و بابام خیلی بهم خوش گذشت . تو پذیرایی به مامانم کمک کردم و کلی هم لواشک خوردم .
 
 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)