هورادهوراد، تا این لحظه: 4 سال و 14 روز سن داره

کوچولوهای شیرین

ali

فروردین 94

1394/2/1 7:57
نویسنده : مهرسا و هوراد
355 بازدید
اشتراک گذاری

سال نو مبارک و امیدوارم سال نو سال خیلی خوبی باشه سرشار از شادی و سلامتی و اتفاقات خوب برای دوستان عزیز وبلاگی .

 

مهرسا:

امسال عید دایی پارسا و عمو هادی به کرمانشاه اومدن و سرمون حسابی با مهمونی رفتن و مهمونی دادن گرم بود .به من که خیلی خوش گذشت و کلی هم کادوهای خوب گرفتم.

با عمو هادی به طاقبستان ، پارک کوهستان و غار قوری قلعه و پاوه رفتیم ، به خاطر هوراد که یه وقت اذیت نشه نمی تونستیم ساعات زیادی رو بیرون از خونه باشیم ولی همین هم خودش خیلی خوب بود .

عکس ها ی طاقبستان و پارک کوهستان و غار قوری قلعه ...

هرسال عید در نقاط مختلف شهر هفت سین های قشنگی رو شهرداری درست میکنه . تا امسال نشده بود که بریم و از نزدیک ببینیم ولی بالاخره در یک روز بهاری با مامانم به چند تا از این هفت سین ها سری زدیم و عکس های خوشگلی هم باهاشون گرفتیم .

 

 

 

 

بفرمایید نون برنجی

 


 این نقاشی هم هدیه ی من به مامانم برای روز مادره ...

 روز 29 فروردین با مامانم رفتیم باغ خاله نیلوفر  به مناسبت تولد سمیرا جون . این عکس ها هم به قول نیلوفر جون من و امیرمحمد رو نشون میده با انواع وسایل نقلیه

 

 

هوراد:

عید امسال حسابی دور و برمون شلوغ بود و از همه بیشتر به من خوش گذشت چون همه دلشون میخواست منو بغل کنن و من هم که بدم نمی اومد

 

 

 

بعد از تعطیلات هم شروع کردم به سینه خیز رفتن ، اوایل سرعتم کم بود و باید چیزی برام جلب توجه میکرد تا به طرفش برم ولی بعد از سه چهار روز حرفه ای شدم و الآن دیگه کسی جلودارم نیست . هرجا بخوام سر میکشم ، برای همین دوباره وسایل خطرساز خونه منتقل شدن به ارتفاعات

یک از هنرنمایی های جدیدم هم نانای نای کردنه و تا آهنگ مخصوصم رو میخونن شروع میکنم به بالا و پایین پریدن .

 این هم یه سِلفی خوشگل از من ...

 

این رو هم بگم که خیلی بد میخوابم و شب ها گاهی هفت هشت بار بیدار میشم بر خلاف مهرسا که خوابش خوب بود و تا صبح میخوابید 

 هورادی در حال صرف ناهار ...

 

این هم عکس های یک گردش بهاری در پارک

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامانه شایلین
21 آبان 94 8:56
ای جووووووووووونم ماشالله ماشاله می بوسمتون دخملا
مهرسا و هوراد
پاسخ
ممنون ....ولی اون کوچولوِ پسره
منصوره
14 آذر 94 10:22